.
Παιδιά μια παράκληση. Επειδή όπως βλέπετε κι εσείς οι αναρτήσεις μειώθηκαν δραματικά λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων, όσοι βλέπουν απορίες αναγνωστών στα σχόλια κάποιου θέματος και γνωρίζουν να απαντήσουν, ας το κάνουν. Thanks!
_

Χάθηκαν τα e-mail μου από το Outlook Express σε λογαριασμό της Otenet

Καλημέρα, χρόνια πολλά σε όλους και Χριστός Ανέστη! Επιστρέψαμε στο τρελλοκομείο με γεμάτες μπαταρίες. Ευχαριστούμε όλους για τις ευχές τους και ζητάμε συγγνώμη για τις αργοπορημένες απαντήσεις μας στα μηνύματά σας. Ξεκινάμε με ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε στον κύριο Νίκο. Ο κύριος Νίκος λοιπόν έφτιαξε στο Outlook Express λογαριασμό από τον οποίο λαμβάνει στον υπολογιστή του e-mail της Otenet. Όπως μας αναφέρει, εχθές ξαφνικά χάθηκαν όλα τα μηνύματα που έλαβε από τον Φεβρουάριο και μετά, συμπεριλαμβανομένων και των μηνυμάτων που δεν έχει διαβάσει τις τελευταίες πέντε ημέρες.

Επειδή ίσως να μην καταλάβαμε 100% , προτείναμε σαν πρώτη κίνηση να μπει στο e-mail του μέσω ενός browser και να τσεκάρει εάν τα e-mail που ψάχνει βρίσκονται στον server της Otenet. Θα μπει λοιπόν στο site της Otenet , θα δώσει όνομα χρήστη και κωδικό και θα ψάξει να τα βρει. Εάν δεν τα βρει εκεί, υπάρχουν δύο πιθανές περιπτώσεις. Η πρώτη περίπτωση είναι να σβήστηκαν κάπως τα μηνύματα από τον server της Otenet . Υπάρχει κάποιο άτομο που έχει πρόσβαση στο λογαριασμό σας εκτός από εσάς; Μήπως μπήκε μέσα και έσβησε τα mail που ψάχνετε τώρα;

Η δεύτερη περίπτωση είναι να έχετε φτιάξει λογαριασμό και σε άλλο υπολογιστή και να κατέβηκαν τοπικά τα μηνύματα που λέτε ότι χάθηκαν. Βέβαια, εάν είχε γίνει αυτό θα κατέβαιναν όλα τα e-mails που βρίσκονταν στον sever της Οτενέτ και δε θα βλέπατε τίποτα αν μπαίνατε μέσω browser.

Εάν μπείτε σε αυτό το link http://www.otenet.gr/hd/HTML/mail/outlookexpress/express_mail.htm θα δείτε οδηγίες για το πώς θα ρυθμίσετε το outlook express για να βλέπετε τα e-mail της Otenet. Στο κάτω μέρος της σελίδας θα βρείτε που λέει "Αν θέλετε τα διατηρούνται αντίγραφα των μηνυμάτων σας στο mail server της OTENET, ενεργοποιήστε την επιλογή Leave A Copy Of Messages On Server..." Δείτε εάν έχετε τσεκαρισμένο το κουτάκι "Leave A Copy Of Messages On Server" ("Διατήρηση Αντιγράφων Μηνυμάτων Στον Διακομιστή"). Εάν είναι τσεκαρισμένο, τότε τα e-mail θα έπρεπε σίγουρα να τα βλέπετε και μέσω του browser.

Μια πιο σπάνια περίπτωση είναι να έχουν κάνει πατάτα στην Οτενέτ και ύστερα από κάποια αναβάθμιση να χάσατε τα e-mail αυτά. Το λέμε επειδή έχει συμβεί σε κάποιον να χάσει όλες του τις επαφές ύστερα από αναβάθμιση.Γιατί λοιπόν να μη γίνει και για μηνύματα;

Μια προ-τελευταία κίνηση είναι να πάρετε τηλέφωνο την Οτενέτ και να αναφέρετε το πρόβλημα μήπως και κάνουν αυτοί κάτι, αν και... φοβόμαστε ότι δεν θα καταφέρετε πολλά. Δεν έχετε να χάσετε πάντως τίποτα.

Τέλος, για να σιγουρευτείτε ότι τα μηνύματα όντως δεν υπάρχουν στο PC σας, ανοίξτε το outlook express και κάντε το εξής:

Κάντε κλικ αριστερά στον φάκελο που λέει Outlook Express (ίσως χρειαστεί να περιμένετε για 1 λεπτό και να φαίνεται ότι έχει κολλήσει). Μετά πηγαίνετε στο μενού "Επεξεργασία" ("Edit"), "Αναζήτηση" ("Find") και επιλέξτε "Μήνυμα" ("Message"). Στο παράθυρο που ανοίγει, στο κάτω μέρος μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάσει των ημερομηνιών που θέλετε. Π.χ. μπορείτε να αναζητήσετε μηνύματα που ελήφθησαν ή εστάλησαν μετά τις 15/2/2009 και πριν τις 21/4/2009. Αν τα μηνύματα υπάρχουν μέσα στο Outlook express, τότε σίγουρα θα σας τα εμφανίσει εκεί.Δείτε και την παρακάτω εικόνα για το πώς γίνεται το βήμα που αναφέραμε.




Ελπίζουμε να βγάλετε κάποια άκρη και να βρείτε τα μηνύματα που ψάχνετε. Περιμένουμε νεότερα από το πρόβλημα. Επίσης, όποιος αναγνώστης αντιμετώπισε παρόμοιο πρόβλημα ας απαντήσει να μας πει τι έκανε τελικά και αν έλυσε το πρόβλημά του.


12 σχόλια:

PC HANDS είπε...

Επίσης κύριε Νίκο μπείτε σε αυτή τη διεύθυνση http://www.otenet.gr/hd/HTML/faqs_mail.htm#mb_limits . Απ'οτι λέει:

Όταν το mailbox σας φθάσει τα 50 ΜBytes, συμπιέζεται αυτόματα με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να κατεβάσετε τα μηνύματα αυτά. Στην πραγματικότητα το mailbox σας αδειάζει και μπορείτε να στέλνετε ή να λαμβάνετε μηνύματα κανονικά, χωρίς όμως να έχετε πρόσβαση στα συμπιεσμένα, τα οποία φυλάσσονται για έναν μήνα.
Εφόσον το mailbox έχει συμπιεστεί, θα πρέπει να μας στείλετε mail στο noc@otenet.gr για την αποσυμπίεσή του.


Μήπως έχετε ξεπεράσει τα 50ΜΒ; Για ψάξτε το...

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ.
Το τελευταίο διάστημα (λόγω κάποιων υποχρεώσεων) το μέγεθος του mailbox είχε μεγαλώσει πάρα πολύ.
Οπότε, είναι πολύ πιθανό.
Μίλησα πάρα πολλές φορές με την ΟΤΕΝΕΤ. Και πάντα με έστελναν να πληρώσω τεχνικό για να ψάξει να βρει τα μηνύματα στον υπολογιστή μου.
Ουδέποτε μου είπαν ότι το πρόβλημα μπορεί να είναι θέμα συμπίεσης.
Τους έστειλα mail στο noc@otenet.gr και ελπίζω τώρα να αντιμετωπίσουν πιο σοβαρά το πρόβλημα που προέκυψε.
Θα σας κρατάω ενήμερους.
Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τη βοήθεια.
Νίκος

Ανώνυμος είπε...

σας στέλνω την απάντηση της ΟΤΕΝΕΤ (απίστευτο πόσο ανεύθυνα
χειρίζονται το θέμα):
"
Σε συνέχεια του μηνύματός σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η
αποσυμπίεση του mailbox σας από εδώ και στο εξής θα γίνεται από εσάς
μέσω των υπηρεσιών Tools. Πιο αναλυτικά μέσω της ιστοσελίδας
http://tools.conn-x.gr από το μενού "Web Mail" στην ενότητα "Συμπιεσμένοι
Φάκελοι", μπορείτε να βρείτε όλους τους φακέλους του Mailbox σας
(Εισερχόμενα, Πρόχειρα κτλ. εκτός από τον φάκελο "Αχρηστα") που έχουν
συμπιεστεί. Ανάλογα τον φάκελο που έχει συμπιεστεί μπορείτε να προβείτε
σε "Αποσυμπίεση", "Λήψη", "Διαγραφή".
Προσοχή! Σε περίπτωση όπου έχει πραγματοποιηθεί συμπίεση του Mailbox σας
περισσότερες από μία φορές, στο διάστημα των τελευταίων 5 εβδομάδων,
έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε "Αποσυμπίεση" μόνο για τους φακέλους
της πιο πρόσφατης συμπίεσης. Τους προηγούμενους φακέλους μπορείτε να
τους διαγράψετε ή να τους λάβετε.
Περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να αντλήσετε από την ενότητα
Web Mail/Βοήθεια/Συμπιεσμένοι Φάκελοι.
Επίσης θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγγνώμη για τη λάθος ενημέρωση από το
F.A.Q. η οποία θα διορθωθεί.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση.
Με τιμή
ΟΤΕ Α.Ε.
Τμήμα Υποστήριξης Νέων Υπηρεσιών - NEXT2U
Τηλ: 801 11 35555
Fax: 2106779990
URL: www.otenet.gr/hd
"
Μπήκα στα tools και στο mailbox μου, και γράφει ότι δεν υπάρχουν
συμπιεσμένοι φάκελοι.
Περιμένω νέα απάντηση από την ΟΤΕΝΕΤ και θα σας πω.

PC HANDS είπε...

Κοιτάξτε, πιθανόν και να μην έχει γίνει κάποια συμπίεση αφού λέτε πως δε βρίσκετε κάτι. Ωστόσο, αναφέρετε σε αυτούς το πρόβλημα που έχετε μήπως και βρεθεί κάποια λύση από εκεί.

Πάντως, το γεγονός ότι δεν είχατε επιλέξει να παραμένουν τα μηνύματα στον Server της Οτενετ , σημαίνει πως όλα τα μηνύματα αποθηκεύονταν στον υπολογιστή σας. Είναι όμως παράξενο το ότι έχετε χάσει και e-mail που δεν έχετε προλάβει να διαβάσετε. Τα e-mail αυτά γνωρίζετε αν είχαν κατέβει στο PC; Είδατε δηλαδή στο Outlook Express μη αναγνωσμένα μηνύματα και μετά δεν τα βρίσκατε;

Ανώνυμος είπε...

Ναι, είδα μη αναγνωσμένα μηνύματα.
Επίσης, έλαβα (από συνάδελφο μου) σήμερα επανα-προώθηση μηνύματος που μου είχε σταλεί, δεν το διάβασα ποτέ, δεν απάντησα και μου το ξαναέστειλαν.

Ανώνυμος είπε...

αυτή είναι η νεώτερη απάντηση της ΟΤΕΝΕΤ:
"
Σε συνέχεια του μηνύματός σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι όταν γίνεται
συμπίεση, ο πελάτης ενημερώνεται με ένα αυτόματο e-mail. Εαν κάνετε χρήση του
mail σας ΄με κάποιο πρόγραμμα αλληλογραφίας όπως το Microsoft Outlook και
τα μηνύματά σας χάθηκαν από το πρόγραμμα, καθώς δεν κρατείται κάποιο αντίγραφο
θα πρέπει να μιλήσετε με κάποιο τεχνικό για ανακτηση των αρχείων. Αν κάνετε
χρήση του mail σας μόνο από το Conn-X Tools παρακαλούμε ενημερώστε μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση.
"

PC HANDS είπε...

Αγαπητέ κύριε Νίκο,

πιθανόν όντως να σβήστηκαν από κάποιο λάθος. Από τη στιγμή που τα υπήρχαν μέσα στο outlook , τουλάχιστον τα e-mail που λάβατε μετά το Φεβρουάριο και τώρα δεν υπάρχουν, κάπως σβήστηκαν ή, έστω, για κάποιο λόγο δεν φαίνονται.

Τσεκάρατε τα αρχεία dbx για να δείτε το μέγεθός τους; Είναι κάποιο μεγαλύτερο από 1,5 GB;

Ανώνυμος είπε...

τα αρχεία ήταν αρκετά μεγάλα.
Δεν νομίζω να ήταν κανένα πάνω από 1,5 GB
Αμέσως μετά αυτό το γεγονός, χώρισα τα e-mail σε πολύ μικρότερους φακέλους, οπότε δεν μπορώ να δω το μέγεθος των αρχείων όπως ήταν τότε. Αλλά σίγουρα δεν ήταν κανένας φάκελος πάνω από 1μ5 GB.
Επίσης, δεν είναι καθόλου εύκολο να σβηστούν κατά λάθος 100 και περισσότερα μηνύματα, και μάλιστα μόνο αυτά που κατέβασα από την otenet σε Outlook Express. Τα μηνύματα πριν από τον Φεβρουάριο είχαν κατέβει στο Microsoft Outlook και τα είχα εισαγάγει στο Outlook Express (για να μην έχω μηνύματα σε δύο διαφορετικά προγράμματα). Αυτά τα μηνύματα (που είχαν κατέβει πριν από τον Φεβρουάριο, αρχικά σε Microsoft Outlook και μετά τα είχα εισαγάγει σε Outlook Express) δεν έπαθαν τίποτα.

Είναι περίεργο όλα αυτά να έγιναν κατά λάθος

Ανώνυμος είπε...

Είναι πάρα πολύ περίεργο ότι εξαφανίστηκαν όλα και μόνο όσα μηνύματα είχα κατεβάσει από την Otenet στο Outlook Express (αυτό το έκανα από τότε που ανακοίνωσαν από την Otenet ότι μπορούμε να χρησιμοποιούμε το OE - πριν κατέβαζα μόνο σε Microsoft Outlook).

Ανώνυμος είπε...

Κύριοι
Αρκετές φορές μου έχουν διαγράψει μηνύματα απ το web mail της Otenet χωρίς λόγο. Η κατάσταση δυστυχώς είναι απαράδεκτη. Να σκεφτείται ότι πρίν μερικούς μήνες στα καλά καθούμενα αποσύνδεσαν την adsl μου, και την σύνδεσαν σε κάποιον άλλο σε άλλο μέρος της Ελλάδας, και μου έλεγαν ότι δεν έχει διακοπεί η σύνδεση μου. Αντί να γίνεται καλύτερος ο οτε, γίνεται χειρότερος γιατί δυστυχώς οι εναλλακτικοί δεν έχουν καταφέρει να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα,

Ηθελα να ρωτησω τον Κο Νικο εαν πριν του " χαθουν" τα μηνυματα ειχε κανει απο μονος του συμπιεση στα μηνυματα του. Πιο συγκεκριμενα,οταν κλεινεις το Ο.Ε.6 βγαζει το ακολουθο μηνυμα:
" Για να απελευθερωσετε χωρο στο δισκο, το Οutlook Express μπορει να συμπιεσει μηνυματα.Αυτη η διαδικασια ισως διαρκεσει μερικα λέπτα.¨
Ειχε πατησει ΟΚ ??

Ανώνυμος είπε...

Νίκος
είχε γίνει παλαιότερα συμπίεση μηνυμάτων, αλλά όχι ακριβώς πριν χαθούν τα μηνύματα.

Δημοσίευση σχολίου